Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Go.

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Śląskim Banku Spółdzielczym "Silesia" w Katowicach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną mSilesiaBank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)

          Sklep Play                                  pobierz z app store

     

     

    Dlaczego warto?

    szybko, prosto i bezpiecznie zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mSilesiaBank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję;
    wypłacisz gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej;
    wykonasz przelew na telefon;

    Przydatne informacje

    Limity transakcyjne

    Limity transakcyjne

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się bankowości internetowej Silesia Bank online (Ustawienia -> Bezpieczeństwo -> limity transakcyjne).

    Limit Limit domyślny Limit maksymalny
    gotówkowy 500 zł 5 000 zł
    bezgotówkowy 500 zł 5 000 zł
    internetowy 500 zl 5 000 zł

    Podane limity są limitami dziennymi.

    Rejestracja/logowanie się do aplikacji mobilnej BS Go

    Zarejestruj/zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Go

    1. Pobierz aplikację mSilesiaBank ze sklepu Google Play lub App Store
    2. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
    3. Wybierz ikonkę BLIK
    4. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Go oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją.

    Jak dokonać płatności w sklepach lub w Internecie?
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Go
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone
    Jak wypłacić gotówkę z bankomatu?

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Go
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Go poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

     

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Bezpieczeństwo transakcji BLIKIEM

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Go
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Go
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Go i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Go. Pamiętaj, że aplikację możesz usunąć samodzielnie za pośrednictwem bankowości internetowej Silesia Bank online (Ustawienia -> Podstawowe -> Aplikacja mobilna).

     

    BLIK, choć jest bezpiecznym środkiem płatności, bardzo często zachęca oszustów do korzystania z niego w celu wyłudzania pieniędzy.

    Zapoznaj się z metodami oszustwa na BLIK i zasadami jakie stosować, aby nie dać się okraść - BLIK stop oszustom!

    Znajdziesz nas też tutaj

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    40-064 Katowice, ul. Kopernika 5
    Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 17:00
    Telefon: +48 32 358 97 00, 
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Adres e-Doręczeń:

    AE:PL-11362-97208-FFERV-22

    Adres email do zgłoszeń incydentów:

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wydział Obsługi Klienta Korporacyjnego

    Telefon: +48 32 358 97 27 - 29
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wsparcie informatyczne

    Telefon: +48 32 358 97 41, +48 32 358 97 42

    Reklama i marketing

    Telefon: +48 32 358 97 68
    Mobilny: +48 786 864 453
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Oddział Katowice
    40-064 Katowice, ul. Kopernika 5


    Obsługa Klienta

    Telefon: +48 32 358 97 12 - 15
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Kredyty detaliczne

    Telefon: +48 32 358 97 21 - 22
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 17:00

    Oddział Chorzów

     

    41-500 Chorzów, ul. Żeromskiego 4
    Telefon: +48 32 241 67 72,    +48 32 249 27 44

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.15 - 15.45
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.15 - 15.45
    Czwartek 9.30 - 17.00
    Piątek 8.15 - 15.45
    Oddział Imielin

     

    41-407 Imielin, ul. Imielińska 83a
    Tel.:  +48 32 225 60 18 lub +48 32 225 57 03
    Tel. kom.:  +48 503 063 574

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 9.45 - 17.00
    Wtorek 8.00 - 15.15
    Środa 9.45 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.15
    Piątek 8.00 - 15.15
    Filia Ligota
    40-719 Katowice - Ligota, ul. Zadole 24-26
    Telefon: +48 32 204 63 95

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.00 - 15.30
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 9.30 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.30
    Piątek 8.00 - 15.30
    Filia Nikiszowiec

     

    40-423 Katowice - Nikiszowiec, Plac Wyzwolenia 4
    Telefon: + 32 353 40 04     lub   +48 32 353 40 05

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.00 - 15.30
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 9.30 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.30
    Piątek 8.00 - 15.30
    Filia Piotrowice
    40-645 Katowice - Piotrowice, ul. Łętowskiego 32b
    Telefon: +48 32 202 54 64

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.00 - 15.30
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 9.30 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.30
    Piątek 8.00 - 15.30
    Oddział Zawiercie
    42-400 Zawiercie, al. Sikorskiego 26
    Telefon:   +48 32 672 29 43

    zTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 9.30 - 17.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.30 - 16.00
    Czwartek 8.30 - 16.00
    Piątek 8.30 - 16.00
    Filia Poręba
    42-480 Poręba, ul. Chopina 2/3
    Telefon: +48 32 677 12 39,   +48 32 677 21 71

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 9.30 - 17.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.15 - 15.45
    Czwartek 8.15 - 15.45
    Piątek 8.15 - 15.45
    Filia Ogrodzieniec

    42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
    Telefon: +48 32 673 20 67

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek    9:30 - 17:00

    W pozostałe dni tygodnia zapraszamy do Oddziału w Zawierciu.

    Oddział Kłomnice
    42-270 Kłomnice, ul. Częstochowska 32
    Telefon:  +48 34 329 83 37

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 7.30 - 15.00
    Wtorek 7.30  - 15.00
    Środa 7.30 - 15.00
    Czwartek 7.30 - 15.00
    Piątek 7.30 - 15.00
    Oddział Kęty

    32-650 Kęty, ul. Jana III Sobieskiego 16

    ZESPÓŁ OBSŁUGI KLIENTA

    Telefon:  33 844 85 00,    33 844 85 10,   33 844 85 08

    KREDYTY DETALICZNE

    Telefon: 33 844 85 10

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.30 - 16.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.30 - 16.00
    Czwartek 9.30 - 17.00
    Piątek 8.30 - 16.00
    Filia Nowa Wieś
    32-651 Nowa Wieś, ul. Oświęcimska 52A
    Telefon:   +48 33 845 05 44

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek 7.30 - 15.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.30 - 16.00
    Czwartek 9.30 - 17.00
    Piątek 8.30 - 16.00