Ułatwienia dostępu
Zmieniamy się, aby każdy mógł swobodnie korzystać z naszych usług
Wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego staramy się być bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.
Chcemy, aby każdy Klient mógł swobodnie i komfortowo korzystać z naszej oferty. Stopniowo wdrażamy rozwiązania, które ułatwią osobom z niepełnosprawnościami codzienny kontakt z naszym Bankiem – zarówno w placówkach, jak i online.
Placówki
W naszych placówkach znajdują się urządzenia, które ułatwią korzystanie z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
– ramki do podpisu
– lupy
Strona internetowa i bankowość elektroniczna
Nasza strona internetowa już jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i jest zgodna z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). Wkrótce uruchomimy nową wersję bankowości elektronicznej, która będzie spełniać ten standard.
Dokumenty
Nasze dokumenty będą sukcesywnie przygotowywane tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
– napisane prostym językiem
– dostosowane do poziomu zrozumiałości B2
Dostępność to dla nas konkretne działania: zrozumiałe umowy, czytelna bankowość elektroniczna i strona internetowa, udogodnienia w placówkach. Wszystko po to, by każdy mógł korzystać z bankowości bez przeszkód.