W wypadku zgubienia lub kradzieży karty, uzyskania kodu PIN lub CVV ( ostatni trzycyfrowy numer wydrukowany na pasku podpisu na odwrocie karty) przez nieuprawnione osoby, należy niezwłocznie dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie w Infolinii Grupy BPS - tel.:+48 86 215 50 50 (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę),
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart - tel.:+48 828 828 828,
- telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
- za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl
- osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
- osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.