Skip to main content
  • Moje ID - Profil Zaufany

    Moje ID - Profil Zaufany

    mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym Banku. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
    Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

    Sprawdź listę wszystkich spraw, jakie załatwisz wykorzystując profil zaufany.

    Jeśli masz dostęp do bankowości internetowej eBankNet, podałeś w Banku swój adres e-mail i nr telefonu:

    Załóż Profil Zaufany

    Czym jest mojeID?

    mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.
    mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Możliwości oferowane przez mojeID

    Potwierdzenie tożsamości
    Logowanie do istniejącego konta
    Autoryzacja operacji

    Zastosowanie

    • Usługi publiczne
      Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
      Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
    • e-Commerce
      Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu); dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
    • Energetyka
      Rejestracja wniosku/formularza,
      przedłużenie umowy, dostęp do portalu klienta
    • Medycyna
      Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych,
      zakup leków przez internet
    • Media
      Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo,
      opłacanie abonamentu
    • Ubezpieczenia
      Sprzedaż polisy przez internet, odnowienie polisy (Direct)

    Przydatne informacje

    mojeID w pytaniach i odpowiedziach
    • Co to jest mojeID?
      mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
    • Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
      Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
    • Jaką mam korzyść z używania mojeID?
      Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
      Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
    • Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
      Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
    • Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
      Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    40-064 Katowice, ul. Kopernika 5
    Godziny otwarcia:od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 17:00
    Telefon: +48 32 358 97 00, 
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Obsługa Klienta

    Telefon: +48 32 358 97 12 - 15
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kredyty detaliczne

    Telefon: +48 32 358 97 21 - 22
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wydział Obsługi Klienta Korporacyjnego

    Telefon: +48 32 358 97 27 - 29
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Wsparcie informatyczne

    Telefon: +48 32 358 97 41, +48 32 358 97 42, +48 34 329 83 37

    Reklama i marketing

    Telefon: +48 32 358 97 68
    Mobilny: +48 786 864 453
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Oddział Chorzów

     

    41-500 Chorzów, ul. Żeromskiego 4
    Telefon: +48 32 241 67 72,    +48 32 249 27 44

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.15 - 15.45
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.15 - 15.45
    Czwartek 9.30 - 17.00
    Piątek 8.15 - 15.45
    Oddział Imielin

     

    41-407 Imielin, ul. Imielińska 83a
    Tel.:  +48 32 225 60 18 lub +48 32 225 57 03
    Tel. kom.:  +48 503 063 574

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 9.45 - 17.00
    Wtorek 8.00 - 15.15
    Środa 9.45 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.15
    Piątek 8.00 - 15.15
    Filia Ligota
    40-719 Katowice - Ligota, ul. Zadole 24-26
    Telefon: +48 32 204 63 95

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.00 - 15.30
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 9.30 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.30
    Piątek 8.00 - 15.30
    Filia Nikiszowiec

     

    40-423 Katowice - Nikiszowiec, Plac Wyzwolenia 4
    Telefon: + 32 353 40 04     lub   +48 32 353 40 05

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.00 - 15.30
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 9.30 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.30
    Piątek 8.00 - 15.30
    Filia Piotrowice
    40-645 Katowice - Piotrowice, ul. Łętowskiego 32b
    Telefon: +48 32 202 54 64

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.00 - 15.30
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 9.30 - 17.00
    Czwartek 8.00 - 15.30
    Piątek 8.00 - 15.30
    Oddział Zawiercie
    42-400 Zawiercie, al. Sikorskiego 26
    Telefon:   +48 32 672 29 43

    zTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 9.30 - 17.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.30 - 16.00
    Czwartek 8.30 - 16.00
    Piątek 8.30 - 16.00
    Filia Poręba
    42-480 Poręba, ul. Chopina 2/3
    Telefon: +48 32 677 12 39,   +48 32 677 21 71

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 9.30 - 17.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.15 - 15.45
    Czwartek 8.15 - 15.45
    Piątek 8.15 - 15.45
    Filia Ogrodzieniec

    42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
    Telefon: +48 32 673 20 67

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek    9:30 - 17:00

    W pozostałe dni tygodnia zapraszamy do Oddziału w Zawierciu.

    Oddział Kłomnice
    42-270 Kłomnice, ul. Częstochowska 32
    Telefon:  +48 34 329 83 37

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 7.30 - 15.00
    Wtorek 7.30  - 15.00
    Środa 7.30 - 15.00
    Czwartek 7.30 - 15.00
    Piątek 7.30 - 15.00
    Oddział Kęty

    32-650 Kęty, ul. Jana III Sobieskiego 16

    ZESPÓŁ OBSŁUGI KLIENTA

    Telefon:  33 844 85 00,    33 844 85 10,   33 844 85 08

    KREDYTY DETALICZNE

    Telefon: 33 844 85 10

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    GODZINY OTWARCIA:

    Poniedziałek 8.30 - 16.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.30 - 16.00
    Czwartek 9.30 - 17.00
    Piątek 8.30 - 16.00
    Filia Nowa Wieś
    32-651 Nowa Wieś, ul. Oświęcimska 52A
    Telefon:   +48 33 845 05 44

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek 7.30 - 15.00
    Wtorek 9.30 - 17.00
    Środa 8.30 - 16.00
    Czwartek 9.30 - 17.00
    Piątek 8.30 - 16.00
    Znajdziesz nas też tutaj