Szanowni Państwo
Klienci Śląskiego Banku Spółdzielczego „SILESIA” w Katowicach
Śląski Bank Spółdzielczy "SILESIA" w Katowicach uprzejmie informuje, iż od dnia 1 listopada 2024 roku nastąpi zmiana systemu informatycznego Banku. Nowy system będzie bardziej przyjazny dla użytkownika a jednocześnie pozwoli naszym Klientom na korzystanie z nowych rodzajów usług, szczególnie w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej.
Zmiana systemu wymaga ujednolicenia warunków prowadzenia rachunków dla wszystkich Klientów instytucjonalnych naszego Banku. Dotyczy to w szczególności Klientów połączonych w latach poprzednich siostrzanych Banków Spółdzielczych, w tym BS Kłomnice oraz BS Kęty (w roku 2018).
Zmiana systemu informatycznego, zwiększenie jego funkcjonalności oraz ujednolicenie zasad prowadzenia rachunków wiąże się z wprowadzeniem od 1 listopada 2024r. nowej Taryfy opłat i prowizji dla klientów instytucjonalnych. Zmiana Taryfy wiąże się ze wzrostem niektórych opłat i prowizji wynikających ze wzrostu kosztów prowadzenia działalności bankowej. Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta pozostanie dla Państwa akceptowalna i konkurencyjna względem propozycji innych dostawców usług bankowych.
Z propozycją nowej Taryfy możecie się Państwo zapoznać TUTAJ, w placówkach Banku oraz na stronie internetowej Banku.
W razie braku akceptacji nowej Taryfy możecie Państwo, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Otwierania i Prowadzenia Rachunków Bankowych dla Klientów instytucjonalnych, wypowiedzieć Umowę prowadzenia rachunku w terminie 14 dni od otrzymania nowej Taryfy. W tym przypadku Umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem 30 dni.
Jeżeli w terminie 14 dni od otrzymania tekstu wprowadzonych zmian, nie dokonają Państwo wypowiedzenia Umowy, uznaje się że zmiany zostały przyjęte i obowiązują Strony od dnia następującego bezpośrednio po upływie wymienionego na wstępie terminu
Z wyrazami szacunku
Zarząd Śląskiego Banku Spółdzielczego
„SILESIA” w Katowicach