Przelewy na telefon BLIK
Przelewy na telefon BLIK to:
- po pierwsze, możliwość przekazania środków bez konieczności podawania numeru konta odbiorcy
- po drugie, przekazywana kwota pojawia się na koncie odbiorcy niemal natychmiastowo
Jak zacząć korzystać?
Wystarczą 3 proste kroki do uruchomienia przelewów na telefon:
- Zaloguj się do swojej aplikacji bankowej i wejdź w ustawienia.
- Wybierz opcję przelew na telefon i zarejestruj numer, oraz wskaż numer rachunku, który chcesz, aby był wykorzystywany do transakcji.
- Potwierdź rejestrację numeru PINem w swojej aplikacji bankowej.
Przelewy na telefon BLIK – wysyłanie
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej banku.
- Wybierz opcję przelewu na telefon Blik
- Wprowadź nr telefonu odbiorcy, nazwę, kwotę oraz tytuł przelewu.
- Potwierdź chęć dokonania transakcji.
Trzystopniowa autoryzacja przelewów:
- kod do telefonu,
- hasło do aplikacji mobilnej,
- PIN przy realizacji przelewu
Z tego powodu warto zwrócić uwagę na zróżnicowane i niebanalne hasła/zabezpieczenia
w tej kwestii.
Limity transakcyjne:
- limit jednorazowej transakcji - 500,00 zł
- dzienny limit przelewów na telefon - 1 000,00 zł (domyślny limit ustawiony automatycznie to 500,00 zł, aby go zmienić należy zalogować się do bankowości internetowej, wejść w zakładkę Mój profil, a następnie Zarządzanie limitami
i dokonać zmiany).
Podane limity są limitami dziennymi.