Inspektor ds. obsługi Klienta
Stanowisko:
Inspektor ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy:
- Katowice
- Imielin
Zakres obowiązków:
- profesjonalna obsługa klienta detalicznego i instytucjonalnego w zakresie rachunków
bankowych,
- indywidualne podejście do potrzeb klienta,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi m.in.
poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb
Klienta,
- sprzedaż produktów bankowych
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie
- mile widziany kurs kasjera złotowego,
- komunikatywność i otwartość,
- umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
- praca od zaraz
- system szkoleń i programów rozwojowych,
- zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procesem rekrutacji
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) osobiście do Sekretariatu w Śląskim Banku Spółdzielczym "Silesia" w Katowicach, 40-064 Katowice, ul. Kopernika 5 lub o przesłanie ich na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o dołączenie klauzuli: Zapoznałam/-em się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej na stronie https://silesiabank.pl/kariera.