Inspektor ds. obsługi Klienta

Stanowisko:

Inspektor ds. obsługi Klienta

Miejsce pracy:

- Katowice

- Imielin

Zakres obowiązków:

- profesjonalna obsługa klienta detalicznego i instytucjonalnego w zakresie rachunków
   bankowych,

- indywidualne podejście do potrzeb klienta,

- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi m.in.
   poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb     
   Klienta,

- sprzedaż produktów bankowych

Wymagania:

- minimum średnie wykształcenie

- mile widziany kurs kasjera złotowego,

- komunikatywność i otwartość,

- umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

- umowa o pracę

- pełny etat

- praca stacjonarna od poniedziałku do piątku

- praca od zaraz

- system szkoleń i programów rozwojowych,

- zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procesem rekrutacji

 

Zainteresowanych prosimy o dostarczenie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) osobiście do Sekretariatu w Śląskim Banku Spółdzielczym "Silesia" w Katowicach, 40-064 Katowice, ul. Kopernika 5 lub o przesłanie ich na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o dołączenie klauzuli: Zapoznałam/-em się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej na stronie https://silesiabank.pl/kariera.